Friday, August 21, 2009

我好向问你,你最进还好吗?
我真的好想你...
我好还怕我会失去你这位好朋有.....
应为在这世界里,我最观心的人是你而你是第一个
和是最后一个人我会观心..
除了我父母活兄弟姐妹,我最爱又观心的人就是你.....
你在我心里是永远第一!! 我永远也不会忘了你!我不会忘了我们一起玩,
一起读书还有很多很多甜密的记念...
我要你知到我爱你!我爱你!我爱你!!我爱你你你你你你!!!!!!!!!!!!!



i spent an hour just to write that for you..
i miss you so much... and i love you!!that's what i could write from what i remember..
sorry if there's some wrong words.. forgive me yeah.. really tried my best liao..
sowieeeee.... ^>^

No comments:

Post a Comment